Follow by Email

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Η ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ...ΜΟΝΑΚΟ= ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ1





Στο Μονακό, με σκοπό την προώθηση της ελληνικής υποψηφιότητας για αγώνες F1 στην περιοχή της Δραπετσώνας, βρέθηκε το «DielpisFormula1».

Το Σάββατο 26 Μαΐου 2012, υπήρξε συνάντηση μεταξύ του Μπέρνι Εκλεστοουν και του μελετητή της πρότασης Dielpis-Formula1, Θανάση Παπαθεοδώρου όπου συζητήθηκε η πρόταση για τη Δραπετσώνα, ο τρόπος υλοποίησης και φυσικά η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, η οποία θεωρείται άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της υποψηφιότητας.

Ο κ. Εκλεστοουν ήταν ενήμερος για το σχεδιασμό και δήλωσε ότι υιοθετεί την πρόταση για αγώνες F1 στη περιοχή της Δραπετσώνας, επιδιώκοντας την υλοποίηση του project. Μάλιστα, γνωστοποίησε την πρόθεσή του να επισκεφθεί ο ίδιος την περιοχή τον Ιούλιο, προκειμένου να εξετασθούν όλες οι λεπτομέρειες της πρότασης.

Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα και όλα δείχνουν ότι η πρόταση DielpisFormula1 για αγώνες F1 στη περιοχή της Δραπετσώνας, βρίσκεται πλέον ένα βήμα πριν την υλοποίησή της.

Σε δελτίο Τύπου της DielpisFormula1 επισημαίνεται πως η πρόταση για τη Δραπετσώνα «κόντρα στα όσα συμβαίνουν στη χώρα, συνεχίζει να διατηρεί την ελπίδα ζωντανή».

Σύμφωνα με το iefimerida.gr, στόχος είναι η δημιουργία μιας πίστας στα πρότυπα του Μονακό που θα χρησιμοποιεί τμήματα του οδικού δικτύου, υπόγεια διάβαση αλλά και νέα κατασκευή στην αναξιοποίητη σήμερα περιοχή των Δήμων Κερατσινίου και Δραπετσώνας.

Ωστόσο αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο αυτοκράτορας της F1 που θα μας επισκεφθεί, δεν κλείνει νέες πόρτες, όμως αν δεν υπάρχει κυβερνητική δέσμευση, αγώνα δεν δίνει.

Σύμφωνα με την πρόταση η πίστα θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Όνομα: Θεμιστόκλεια πίστα
Μήκος πίστας F1: 5.200 μ.
Δευτερεύουσα πίστα: 1.730 μ.
Γύροι: 59
Φορά: Αριστερόστροφη
Στροφές: 23
Αριστερές στροφές: 13
Δεξιές στροφές: 10
Κεντρικές κερκίδες: 35.000
Λοιπές σταθερές κερκίδες: 15.000
Λυόμενες κερκίδες: 61.300
Πλωτές κερκίδες: 5.500
Ελεύθερες θέσεις- πρανή: 11.500
Θέσεις VIP: 2.000

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου